DIY Fandom stojan na perá/ceruzky

7:02




Aloha. Dnes si ukážeme, ako si aj môžete vyrobiť tento stojan na perá/ceruzky/fixky s motívmi vašich obľúbených kníh. Všetko čo budeme potrebovať sú vlastne iba veci, ktoré máte doma a vašu kreativitu. Poďme na to. Najprv si nachstajte všetky tieto veci. 


Krok 1:
Zoberieme si pravítko a všetko si poriadne odmeriame. Keďže ja som chcela mať švorec, odmerala som si 10 cm a fixkou som si to poriadne označila, aby som vedela, ako mám strihať.

Krok 2:
Strihajte, režte, neublížte si. Malo by vám vzniknúť niečo takéto.



Krok 3:
Ja som si zobrala nožničky a pravítko a vystrihla som si ďalšie dve strany. Pokiaľ ste si zvolili parametre ako ja, na šírku je to 10 cm a na výšku niečo okolo 11 cm. A pokiaľ nie, tak si, jednoducho povedané, dajte výšku trochu dlhšiu ako šírku. A potom už len stačí spraviť zázraky s lepiacou páskou, aby to nejak vyzeralo.



Krok 4:
Na papieri (zrejme na 2, ako ja) si odmeriame a zaznačíme štvorce veľké na šírku 10 cm a na výšku 12 cm (zvyšný papier tentoraz "zastrčíme" hore). Ja som si na každý papier dala 2 štvorce.
POZN: Začínajte kresliť trochu pod horným okrajom, pretože hore to "zastrčíme" a obrázok potom nebude vidieť.
PS: Ak nejakému kroku nerozumiete, spýtajte sa dolu v komentoch, pretože si  nie som istá, či som všetko dostatočne vysvetlila. Myslite na to, že tým opýtaním sa poôžete aj iným. Ďakujem 


Krok 5:
Nakreslite si čo chcete. Ja som zvolia pár mojich obľúbených sérií :)

     





Krok 6:

Kochajte sa tou krásou každý deň :D

You Might Also Like

0 komentárov

Popular Posts