(Dvoj)Mesačný Prorok II. (12.2016)

8:00




Džínsový denník 6 by Zuzka Šulajová    Anna and the French Kiss by Stephanie Perkins    Lola and the Boy Next Door by Stephanie PerkinsIsla and the Happily Ever After by Stephanie Perkins    Rozvaliny Gorlanu by John Flanagan    My True Love Gave to Me by Stephanie Perkins   Harry Potter by J.K. Rowling

November som začala s mojou starou známou Paulou Semokovou a jej Džínsovým denníkom 6. Čo vám poviem, revala som ako malé decko a dva dni som mala v hlave emočnú búrku. Potrebovala som skľudniť hormóny a preto som sa vrhla na sériu od Stephanie Perkins, ktorej som sa doteraz vyhýbala (nechápem prečo) a prečítala som Polibek pro Annu- rc, Lolu a kluka od vedle a nakoniec som sa (po anglicky!) vrhla na Islu a šťastné konce. Všetkým trom som dala 4/4,5 hviezdičky, pretože boli naozaj napísané krásne- tak rozprávkovo a zároveň realisticky. A najviac sa mi páčila asi Anna. Kvôli Éttienovi. Lebo. On. Je. Úžasný. Hraničáruv učeň (ako sa píše to české u?), brutálne obľúbená česká séria, ktorú vídam hlavne na FB stránkach. Musela som si ju prečítať. A? Budem čítať ďalej aj ostatné diely. Hodnotím ju ako veľmi vydarenú fantasy. Ani som sa nenazdala a boli Vianoce (Čože?). Na tieto som si naplánovala prečítať Dárek z pravé lásky-rc a držte sa, znova v anglickom jazyku. Pôvodne mi to malo trvať dní 12, no akosi to narástlo na 16 (takže aj trochu po Vianociach). Pri niektorých poviedkach som iba otvárala ústa od úžasu, pri niektorých som síce ústa tiež otvárala, ale iba aby som si zívla. Moje 3 najobľúbenejšie boli od Rainbow, Stephanie surpriséé a od Matt de la Pena (nie, nebudem to skloňovať). A viete čo prichádza po Vianociach? Viete? No predsa Harry Potter! Tento rok som začala Prequelom (prológom) a síce to boli iba tri strany, milujem to, lebo je to Harry.






Už vopred sa ospravedlňujem za to, že tu určite nejaký film zabudnem. Pretože boli Vianoce. A koľko som za tieto dva mesiace videla filmov? Asi triliardu. A na ďalšiu triliardu sa chystám (cez ďalšie prázdniny, ktoré budú... za dlho :(). 

Čo si budeme hovoriť. Boli Vianoce a tie ja každoročne trávim zababušená v deke, obklopená svojimi príbuznými  a čučiaca na telku (a milujem to!). Vianočným klasikám som korunky nedávala, lebo ich síce milujem, no myslím, že len málokomu sú cudzie. Korunku som dala Fantastickým zverom, pretože... boli fantastické:) doporučujem pozrieť hlavne milovníkom Harryho Pottera (prekvapivo :)). Ďalej je to Dieťa Bridget Johnson, ktoré bolo presne tak skvelo vtipné ako ostatné filmy o tejto blondíne. Milé, zlaté a na-pí-na-vé. Taká klasická vtipná Bridget ozvláštnená o Eda Sheerena (ÁÁÁ). Inak som videla ešte Bad Moms (je tam Mila, takže no reason nepozrieť si to). A okrem toho u mňa samééé Vianoce.







Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt priateliaV poslednej dobe som akýsi seriálový ne-maniak (tiež nechápem). Takže iba Priatelia. (A ešte sa strašne chystám dopozerať 8 dielov PLL).






        Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt make me cry              Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt christmas hits

November? Mám ho rada, no nič extra to pre mňa nie je. Dosť veľa učenia a nestíhačiek, vybavovačiek. Jednoducho prešie a ja som si to ani neuvedomila. A to ešte nespomínam to depkové obdobie :D. Takže November bol ťažký (ani na knihy nič extra) Potom však prišiel December (neviem, prečo to píšem s veľkým, asi mi lezie na mozog tá nemčina :)) a blížili sa Vianoce. Nikdy som sa netajila tým, že ich zbožňujem, až to nie je zdravé. Každopádne som si v hlave utriedila blog, prečítala som veľmi málo zopár kníh a bola som šťastná. Ja milujem toto obdobie nesmierneho leňošenia, a keď ešte na Vianoce snežilo :O. To sa stalo prvý raz za môj život. Bola som doma a užívala som si chvíle priberania s rodinou. Pohoda jahoda. :) Dúfam, že aj vy ste si sviatky užili. 

#oblohamafascinuje Oh, if the sky comes falling down for you, There’s nothing in this world I wouldn’t do.

PS: Klikajte na obrázky a dozviete sa, drahúškovia



You Might Also Like

0 komentárov

Popular Posts