(Dvoj)Mesačný Prorok III. (02. 2017)

11:23


Mesačný Prorok víta vás tu zas a znova,
dúfam, že načas priletela vaša sova. 
Verím, že priatelia, našli ste si čas na oddych,
aby ste sa dozvedeli, čo sa stalo V Krajine Kníh. 

              

15 kníh. 2 mesiace. Musím povedať, že na mňa celkom slušné číslo (prosím, nerátajme dĺžku niektorých kníh, skôr sa sústreďme na to, aké je to krásne byť 4 books ahead of schedule). Začala som s mojim milovaným Harrym Potterom. Čo vám poviem napíšem (nie, toto ma nikdy neprestane baviť :D), Harry Potter nie je "tá úžasná séria, ktorej dávam päť hviezdičiek". Harry je domov. Nedodám už nič viac. Keďže som v prvom ročníku ehm, ehm na rad prišlo povinné čítanie. Neviem či to je mojim (ne)vkusom, či nedokážem ohodnotiť cenu tejto literatúry, no obe knihy- Keď Báčik z Chochoľova umrie a aj Ťapákovci som ohodnotila ako čistý priemer. Chápete, nepoteší, no ani neurazí :) Harry Potter a prekliate dieťa. Bolo to fajn, no práve v tom je ten problém. Keď má kniha názov Harry Potter... má byť dokonalá, úžasná, srdcervúca, perfektná... Všetko, len nie fajn. A hoci som tomu dala 4 hrnčeky (lebo je to Harry), bola ich tá kniha naozaj hodná? Čenkovej deti- kniha, ktorú miluje celá moja rodina. Ja som si ju síce nezamilovala až tak veľmi, no príbeh je to naozaj silný a o to horšie, že je pravdivý. Bieda, hlad a ťažké podmienky boli realitou a myslím, že túto knihu treba dať niektorým (vyššie postaveným) ľuďom, aby si ju prečítali. Potom som sa pustila do takej vtipnej young adult knižky s názvom Šprtka. Bola to naozaj super oddychovka, zasmiala som sa a knihu som zhltla naozaj rýchlo. (čakajte rc) A keďže Harry Potter mi nedal spávať, rozhodla som sa prečítať si ešte 3 doplnkové knižky Short Stories from Hogwarts of Heroism, Hardship and Dangerous HobbiesShort Stories from Hogwarts of Power, Politics and Pesky Poltergeists  a Hogwarts: An Incomplete and Unreliable Guide. Prvá kniha bola rozhodne najlepšia a potom to little bit upadlo, ale prosím vás, je to Harry, takže... To milujem.




 
Áno, áno, áno! Konečne som dopozerala The Big Bang Theory a posledných 10 dielov Pretty Little Liars. Samozrejme nechápem, prečo som si všetky tie diely nepozrela už skôr. Teraz už len odpočítavam dni do posledných 10 epizód PLL- seriálu, ktorý je so mnou už 4 roky, bol mojim prvým a doteraz je mojou srdcovkou :)


Ja a filmy sme sa za uplynulé dva mesiace moc nekamarátili (teda popravde, vôbec), takže som videla iba dva. Ja viem, Shame on me :).

👑 La La Land 👑
Videla som a zamilovala som sa. Presne takto môžem popísať vzťah ja- La La Land. Je to príbeh o mladom jazzovom hudobníkovi (ktorý mal kedysi naozaj veľa problémov), a nie-príliš-úspešnej herečke. A práve títo dvaja nešťastníci sa stretnú, aby spolu vytvorili ten najkrajší romantický muzikál v Meste hviezd. Verte mi, vaše srdce bude plesať :)
Bociany
Film Bociany bol naozaj veľmi vtipný animovaný film (stále nechápem ako tie filmy môžu spracovať, aby vyzerali tak dobre). Pamätáte si tie časy, keď bociany nosili deti? Pff, tie sú už dávno preč. Teraz už nosia iba smartfóny, a to priamo k Vám domov. Lenže aj bociany majú dve slabiny- nevidia sklo. Ich druhou slabinou je Dorotka Sirotka (skoro som sa zadusila, keď som to meno počula). A práve Dorotka v tomto príbehu spôsobí niečo, čo bocianí život obráti naruby.




 







Škola, škola, škola. Cítim sa ako na výške. Všade samé písomky- valí sa to na mňa a mne sa vôbec nechce učiť. A už je marec a ja ani nestíham sledovať, ako ten čas uteká. A presne tak uplynuli január a február. Veľmi rýchlo. Každopádne nebudem už taká depkárka, pretože v marci sa mi stala jedna úžasná vec, v súvislosti s blogom. Rada by som vás napínala ako trenky na gumičku (stále nechápem, kde chodím na tieto prirovnania) :), no ak sa budete pozerať očami, všimnete si túto novinku :D. Takže za tieto dva mesiace sa nič spešl neudialo, no mám sa fajn :)

Nemám žiadnu fotku a tak tu je iba fotka (vraj) prírody v Indii, pretože sa tam raz chcem ísť pozrieť :)

You Might Also Like

0 komentárov

Popular Posts