Knižná výzva 2017

12:18


Aloha. Vitajte pri Knižnej výzve na rok 2017, ktorú usporiadava Ells. Tento rok som si dala výzvu 60 kníh. Tak čo myslíte, splním ju? 

JANUÁR
1. Harry Potter a Kameň mudrcov ►/ ☕☕☕☕☕
2. Harry Potter a Tajomná komnata / ☕☕☕☕☕
3. Harry Potter a väzeň z Azkabanu  / ☕☕☕☕☕
4. Harry Potter a Ohnivá čaša  / ☕☕☕☕☕

FEBRUÁR
5. Keď Báčik z Chochoľova umrie/ ☕☕☕
6. Harry Potter a Fénixov rád / ☕☕☕☕☕
7. Ťapákovci/ ☕☕☕
8. Harry Potter a Polovičný princ / ☕☕☕☕☕
9. Harry Potter a Dary smrti / ☕☕☕☕☕
10. Harry Potter a prekliate dieťa/ ☕☕☕
11. Čenkovej deti/ ☕☕☕
12. Šprtka/ ☕☕☕☕
13. Short Stories from Hogwarts of Heroism, Hardship and Dangerous Hobbies  (AJ)/ ☕☕☕☕
14. Short Stories from Hogwarts of Power, Politics and Pesky Poltergeists (AJ)/ ☕☕☕☕
15. Hogwarts: An Incomplete and Unreliable Guide (AJ)/ ☕☕☕☕



MAREC
16. Sempre navždy/ ☕☕☕☕
17. Selekcia / ☕☕☕☕☕
18. Elita / ☕☕☕☕☕
19. Prvá / ☕☕☕☕☕
20. Happily Ever After (AJ)/ ☕☕☕☕
21. Následníčka/ ☕☕☕

APRÍL

22. Koruna/ ☕☕☕☕
23. Zárezy smrti/ ☕☕☕☕
24. Domov pre neobyčajné deti slečny Peregrinovej/ ☕☕☕☕
25. Niečo viac/ ☕☕☕☕☕
26. Manželská zmluva/ ☕☕☕☕

MÁJ 

27. Netvor je zver/ ☕☕☕☕
28. Všem klukům, které jsem milovala (AJ)/ ☕☕☕☕☕
29. P.S. Stále Tě miluju (AJ)/ ☕☕☕☕☕
30. Ako z románu/ ☕☕
31. Always and Forever Lara Jean (AJ)/ ☕☕☕☕☕
32. milk and honey (AJ)/ ☕☕☕☕☕ 


JÚN
33. Polnočná dáma/ ☕☕☕☕☕
34. Na dvore z tŕňov a ruží☕☕☕☕☕

JÚL
35. Hry o život / ☕☕☕☕☕
36. Skúška ohňom / ☕☕☕☕☕
37. Drozdajka / ☕☕☕☕☕
38. Alex & Eliza (AJ)/ ☕☕☕☕
39. Trón zo skla / ☕☕☕☕☕

AUGUST
40. Koruna z temnoty / ☕☕☕☕☕
41. Girl Online  (AJ)/ ☕☕
42. Zrodená z ohňa/ ☕☕☕☕☕
43. Kráľovná v tieňoch/ ☕☕☕☕☕



SEPTEMBER
44. 13 Reasons Why (AJ)/☕☕☕☕
45. Cinder & Ella (AJ)/☕☕☕☕
46. Sedem minút po polnoci/ ☕☕☕☕☕

OKTÓBER
47. Cestovateľ/☕☕☕☕
48. Vrania šestka/ ☕☕☕☕☕

NOVEMBER
49. Nebo na dosah☕☕☕
50. Univerzita výnimočných: Skúška/ ☕☕☕
51. Adulthood is a myth (AJ)/ ☕☕☕
52. 1984 (🎧) /☕☕☕



DECEMBER
53. Eragon /☕☕
54. Vánoční koleda (🎧)/☕☕
55. How the Grinch stole Christmas (AJ, 🎧)/☕☕
56. Dash & Lily: Kniha přání (CZ)/ ☕☕
57. Harry Potter a Kameň mudrcov (🖼️)►/ ☕☕☕


Bolo to strhujúce. Plné emócií. Presakujúce emóciami. No i tie najlepšie veci musia občas skončiť. A tak ti ďakujem 2017, za všetko dobré i zlé, no i ty sa musíš skončiť. Musíš uvoľniť cestu niečomu ešte lepšiemu a väčšiemu. Prichádza 2018.

Štatistika
🎇 v roku 2017 som prečítala 57 kníh, čo je o tri menej ako som plánovala (a o 8 menej ako minulý rok)
🎇 najviac kníh som prečítala vo februári a to až 11 (ak by som toľko kníh prečítala každý mesiac, dokopy by som prečítala až 132 kníh)
🎇 naopak najmenej sa mi darilo v júni (lebo "koniec školského roka") a vtedy som iba prečítala 2 knihy
🎇 v prepočte som teda prečítala 4 a ¾ knihy za mesiac, či približne 1 knihu za týždeň
🎇 v 2017 som si dala re-reading 16 kníh (Harry Potter a Kameň mudrcov sa tu nachádza dokonca 2x)(je to o 1 knihu viac ako minulý rok)
🎇 tento rok som prečítala 14 kníh v angličtine (čo je o 9 viac ako minulý rok ♥)
🎇 prišla som na chuť i audioknihách a ku koncu roka som si vypočula dokonca 3
🎇 zimu a jar môžme jednoznačne označiť za moje čítacie mesiace 🎇 a hoci som nesplnila svoj pôvodný cieľ, prečítať 60 kníh, som so sebou nad mieru spokojná :)

Keleka

You Might Also Like

4 komentárov

  1. Ja som mala pôvodne cieľ na rok 2017 len som ho v priebehu znižovala, vzhľadom na náročný maturitný ročník - well, náročnejší ako som čakala ale nakoniec som tých pôvodných 70 dala (dokonca o 1 viac) a aj to najmä vďaka decembru, kedy som tuším prečítala 12 kníh alebo tak nejak.
    Mojím najväčším predsavzatím je dočítať Harryho Pottera, keďže minulý rok som akosi stihla prečítať iba prvé 4, ale tak, tento rok, tie zvyšné 3 musím dať :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Maturitný ročník a 70 kníh? ♥ Tomu sa hovorí pani čitateľka. Ja som tento školský rok nejako povolila v čítaní a to som zatiaľ iba v druhom (no vraj veľmi ťažkom) ročníku. Ja Harryho čítam každý rok práve v období decembra-januára a keď už raz začnem, neviem prestať, takže dúfam, že i tebe sa to tento rok podarí :) Krásny rok 2018! ♥

      Odstrániť
  2. Výzvu určite dáš! Veď minulý rok si prečítala tak veľa a máš môj obdiv - ja som rada za tých cca 30 kníh, čo som zvládla a hádam zvládnem zas...ale nebránim sa aj vyššiemu počtu :D
    Mala si to pestré a držím palce v roku 2018 ;)

    P.S.: Veľmi sa mi páči tvoje nové záhlavie blogu♥^.^♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Moja milá Mony :) odpovedám za tak dlhú dobu, že sa až hanbím, no blog som v poslednej dobe !naozaj! zanedbávala.Knižná výzva pre mňa tento rok bude naozaj výzvou, presne ako i ďalšie veci, ktoré ma čakajú ♥ no verím, že my všetci to spoločne zvládneme :)

      Veľa šťastia v Novom roku nám všetkým a za pochvalu ďakujem. Mám pocit, že nás napadla podobná vec, keďže uff, ako som sa ja rozplývala nad tým tvojím záhlavím... ♥♥♥

      Odstrániť

Popular Posts