Môj knižný sen

11:19


Ahojte všetci a vitajte pri článku, v ktorom vám odhalím môj veľký knižný sen. Ukážem vám, ako raz bude vyzerať moja knižnica, moja najväčšia pýcha a moja najobľúbenejšia miestnosť v dome. A spolu s Martinus.cz, Biano.cz a mojou vlastnou predstavivosťou sa opäť priblížim bližšie k môjmu vytúženému cieľu- vlastnej knižnici. 

 Kedy sa to začalo?
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt beauty and the beast library
Áno, presne tak, kedy sa vlastne moja túžba po vlastnej miestnosti plnej kníh začala? Na presný moment si nespomínam, no pamätám sa, že keď som po prvý raz zbadala tú nádhernú knižnicu v Kráske a zvierati, niečo v mojom srdiečku sa zatrepotalo a povedala som si, že to raz budem mať. Mala som vtedy asi osem rokov, no vedela som, že ak si raz postavím dom, nebude v ňom chýbať aspoň malá izbietka, v ktorej by som si mohla užívať prekrásne chvíle s knihou.

A hoci veľké množstvo mojich detských snov a predstáv už pominulo (ako napríklad, keď som sa zaprisáhavala, že ja svoje 9- ročné deti nebudem nútiť ísť do postele už o 9 večer, aby boli ráno čulé), môj knižný sen tu je stále so mnou. A stáva sa viac a viac skutočným vždy, keď som v nejakej domácej knižnici, alebo sa s kamarátmi rozprávam o tom, že by som jednu takú knižnicu raz chcela mať. :) 
 A ako vlastne ten môj knižný sen vyzerá?
Jedným z mojich detských snov bolo stať sa architektkou, takže do mojej hlavy môžete nahliadnuť pomocou 3D vizualizácie môjho knižného sna. Hoci pravý architekt by sa nad týmto ani nepozastavil, som šťastná, že tento detský sen mi bol užitočný. :)
Tehly vo mne vždy evokovali niečo luxusné, niečo príjemné a niečo esteticky krásne. A presne pre tieto tri dôvody by v mojej knižnici nemohli chýbať. Či už v šedej, v bielej, alebo v hnedastej farbe (aby celý priestor pôsobil teplejšie), tehly v mojej knižnici nebudú chýbať. 

Moderní závěsné svítidlo Maxlight MOONLIGHT C0076-06X
Opisovať krásu tohoto svietidla hádam ani nemusím, urobia to za mňa vaše oči. Pripomína mi však malé svätojánske mušky, ktoré si poletujú a vydávajú zo seba nádherné svetlo. Jednoducho nádhera. Čistá nádhera (aj keď by som sa ho možno bála dať do knižnice, aby som namiesto do kníh celý čas nezízala na to svetlo :))
Správne huňatý koberec je základom každej príjemnej miestnosti. Tento by zas nemohol chýbať v mojej knižnici, aby mi nikdy nebolo zima na nohy. Čo vám poviem, huňaté koberce sú jedným z najlepších výtvorov ľudstva. A predstavte si, že si doňho ľahnete spolu s knihou v ruke. Siedme nebo.

Šedo-bílá knihovna s panelem vpravo Maridex Zonda
KNIHOVŇA 
Iba jeden pohľad. Iba jeden pohľad na ňu mi stačil na to, aby som si uvedomila, že je to ona. Že ona bude raz zdobiť moju stenu a bude akousi náhradnou matkou pre moje knihy. No čo, nemyslíte si, že knihy by na nej vyzerali perfektne?

Stojací lampa ARA – černá LAMPA
Keďže noc má svoju moc (a ja si nechcem ničiť oči ešte viac, ako to robím pri neustálom čítaní, alebo čumení na obrazovky), rozhodla som sa na knihy si posvietiť lampou. A podobne ako pri knižnici, aj táto lampa bola mojou láskou už na prvý pohľad. Vlastne mám také tušenie, že som sa do nej tak trocha zamilovala.

LEŇOŠKA
Každý správny leňoch by mal mať aj svoju leňošku! A keďže ja som leňoch a svoju leňošku ešte stále nemám, do svojej knižnice by som si vybrala presne túto. A hoci ju vidím iba na obrázku, najradšej by som do nej už teraz hneď zaliezla a už nikdy nevyliezla naspäť. Vyzerá pohodlne, ako stvorená na čítanie kníh. 


 Načo by mi však bola knižnica bez kníh?
Presne tak. Načo by mi bola knižnica bez mojich milovaných kníh? Správne, uhádli ste, nanič. A tak svoju (zatiaľ imaginárnu) knižnicu naplním tými najobľúbenejšími.

Na svete už nik neostal,
kto by Harryho Pottera nepoznal.
Malého chlapca, čo porazil Temného pána,
nevedel o moci svojej, až do narodeninového rána.

Harry Potter do Rokfortu prichádza,
v škole mágie však zlo sa nachádza.
O temnote v škole nevie profesor žiaden,
môže za to to azda mudrcov kameň?
Pred rokom zajali ju vojaci cvičení,
teraz prichádza na hrad sklenený.
Slobodnou a voľnou, chcela by sa stať,
predtým však musí svoju silu dokázať.

Vernosť svoju ukázať kráľovstvu krutému,
na súboj musí ísť a vyhrať odmenu.
Na súboj, kde neznalosť a neha zabíja,
prichádza Celaena Sardothien- Adarlanská vrahyňa.
Drahý priateľ, opäť som to ja, 
stratená ryba uprostred mora. 
Kto som, nepokúšaj sa prosím zistiť,
viem, že všetko by to mohlo zničiť. 

Chcem Ti svet svoj ukázať, 
to, že som iný dokázať.
To, po čom túžim, je byť jedinečný,
nijaký, prázdny a zároveň nekonečný.
Môj wishlist
Dúfam, že sa Vám môj knižný sen páčil a že raz nadíde deň, keď sa mi splní. A dovtedy spolu všetci môžeme snívať naše knižné sny. :)
Keleka

You Might Also Like

4 komentárov

  1. Paráda!!! Máš to prekrásne vyšperkované, tak ako článok, tak i svoj vysnívaný kútik❤^_^❤ Veľmi sa mi páči, ako si sa s tým vyhrala a máš skutočne obrovského kreatívneho ducha, žasnem nad ním...och, a opäť, tie básne...to je nádhera!!! Klobúk dole :*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zas a znova ďakujem... A tento raz ešte väčšie a užasnutejšie ďakujem, pretože práve vďaka Tebe tento článok mohol vzniknúť! A vďaka Tvojim slovám chvály sa momentálne červenám (hoci to môže byť aj tým, že som strávila dlhší čas na slnku :D) Ďakujeeem!

      Odstrániť
  2. No tedy! Máš to nádherně vymyšlené! ♥ Sama bych se u tebe cítila báječně! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ♥ snáď sa mi táto knižnica raz stane aj realitou... Potom pozvem všetkých na návštevu :)

      Odstrániť

Popular Posts