La La Land/ Muzikál v meste hviezd

6:21

» Komédia, Muzikál/ režisér- Damien Chazelle/ hrajú- Ryan Gosling, Emma Stone, Rosemarie DeWitt... «


Predstavenie
Veľké mesto plné ľudí, ktorí sa snažia ísť si za svojim snom i keby ich to malo stáť všetko. A presne takí sú naši dvaja hlavní hrdinovia- Sebastian a Mia. Talentovaný jazzový hudobník a herečka, ktorí spolu v meste hviezd vytvoria ten najúžasnejší muzikál, aký ste kedy videli, či počuli. Verte mi- La La Land budete milovať. 

Slnečné časti  
» Herci. Neviem si predstaviť lepšie obsadenie hlavných postáv. Emma a Ryan sú jednoducho nenahraditeľní, neskutoční a ešte akékoľvek pozitívne ne-, ktoré len existuje. Tá chémia medzi nimi (aj keď v skutočnosti sú len priatelia) je vážne úžasná. 
» Úžasná hudba. Playlist z tohoto filmu? Je vážne dokonalý. Také pohladenie pre dušu (hlavne City of stars...) 
» Výkony hercov. Zrejme sa už opakujem, no boli sakra dobrí! A práve teraz sa tu nerozplývam nad ich hereckými výkonmi, ale nad ich talentami. Obaja spievali a tancovali. Ryan sa kvôli filmu naučil hrať na klavíri. (A nemusím ani dodávať, že mu to išlo 300x lepšie ako mne, a to som na klavíri hrávala 4 roky :().
» Prostredie. Veľké mestá sú naozaj úžasné (teda vo filmoch). V noci keď sú okná a lampy rozsvietené to tam vyzerá naozaj kúzelne. Okrem nočného LA však v La La Land- e môžme vidieť aj iné zaujímavé miesta (ulica, kde sa točia filmy...). 
» Štýl tohto filmu. S čistým svedomím môžem povedať, že nič ako La La Land som doteraz nevidela. Je to ako film 60- 80-tych rokov zmiešaný so súčastnosťou. Okrem toho so skvelou jazzovou a muzikálovou hudbou. Vážne niečo neskutočne perfektné.

Zamračené časti
» Iba malá hlúposť. Tento film bol pre mňa (ako ste si mohli všimnúť, nie veľkú filmovú kritičku :)) naprosto dokonalý. A tak tu napíšem jedinú vec, ktorá mi (i keď iba trochu) vadila. Vždy, keď niekto išiel spievať, tak divne a nápadne sa zhasli svetlá. Áno viem, som úbohá, no to je všetko zlé, no čo som dokázala prísť. :)




Playlist k filmu
     

You Might Also Like

0 komentárov

Popular Posts