(Pät)Mesačná chvastačka (december 2017)

12:59

Konečne! Ani ja sama neverím, po akej dlhej dobe sedím a vylievam si svoje knihomoľské srdce nad klávesnicou. Tak nesmierne mi to chýbalo, no čo už život, škola (a Stranger Things) si môj čas získali natoľko, že nemám pomaly už ani čas otvoriť knihu a nieto svoj knižný blog. A tak teraz, po otvorení jedenásteho okienka na adventnom kalendári, prichádzam s (možno síce neoriginálnym, no priznajme si, každého z nás to baví čítať) novým článkom plným chvastania sa. Úprimne povedané, chvastať sa zasa až tak nebudem, pretože sa mi za päť mesiacov urobila kopa iba 4 kníh (a za 3 z nich vďačím Slovartu:)). No na druhú stranu, peckovejšie knihy by som si pokope už predstavila veľmi ťažko, takže... Poďme na to.

Kúpené knihy
Cestovateľ- Alexandra Bracken
🎄 Toto bol taký narodeninový darček odo mňa- pre mňa. Bol to zároveň aj ten najrýchlejší nákup v kníhkupectve, aký som kedy mala (lebo ja tam trčím vždy aspoň pol hodiny, veď kniha je predsa vec, ktorú treba premyslieť♥) a i tak bol výhodný.
❄️ Túto young adult- ku by som odporúčila všetkým milovníkom správnej jesennej a zimnej pohodičky.  A ak vás zaujíma cestovanie časom, tak neviem načo čakáte. Len prosím nečakajte príliš veľa a budete naozaj milo prekvapení! 
🎁recenzia🎁
Recenzné knihy
 Kráľovná v tieňoch- Sarah J. Maas
🎄 Neviem v ktorej časti tejto knihy sa moja láska k spisovateľskému talentu Sarah J. Maas zmenila na posadnutosť, no stalo sa. Je mi to už trápne, no fakt, pri najbližšej návšteve hocičoho, čo sa aspoň nenápadne podobá na kníhkupectvo, si kúpte nejakú jej knihu. A hoci v poslednej dobe mi tipy nejako nevychádzajú (kamarátke sa nepáčilo Stranger Things :(), dúfam, že možno práve vy vďaka mne objavíte najobľúbenejšiu sériu vášho života. Skúste to. Prosím.
❄️ Prečítajte si to. 🎁recenzia🎁
Vrania šestka- Leigh Bardugo
🎄 O tejto knihe, a najmä jej autorke, som počula ešte dávno predtým, než sa o nej začalo hovoriť aj na našom malebnom Slovensku. Američania ju vychvaľovali až do aleluja a preto bolo pre mňa akési automatické očakávať, aká to bude pecka. A. Bola.
❄️ Nie je to síce jednotný názor všetkých blogerov, no ja som si užívala každú sekundu. Vážne. Toto bola pecka skrz-naskrz a druhého dielu sa neviem dočkať. Neskutočne dobré. Zamilovala som sa. Až tak, že ani neviem písať poriadne vety. :) 
🎁recenzia🎁
Nebo na dosah- Jandy Nelson
🎄 Jandy si musíš prečítať! Ak som toto posledného polroka (a hlavne po vydaní Dám ti aj slnko) nepočula desaťkrát, tak ani raz. A čo som zistila? Že Jandy je fakt super. Strelená, pravdivá a super.
❄️ Je veľmi ťažké vysvetliť podstatu tohto príbehu, no v niektorých častiach knihy jeho pravdivosť a posolstvo boli až neskutočné. Toto určite nebolo moje posledné stretnutie s famóznou pani Nelsonovou ♥ 
🎁recenzia🎁
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt christmas
Krásne Vianoce! (v prípade, že by sa do 24. decembra neudialo žiadne ďalšie blogové stretnutie, čo je dosť možné, keďže... veď vidíme). Ja ešte predsa len čosi vianočné pripravujem, no aj tak ♥ užite si tie najkrajšie sviatky v kruhu Vašich blízkych, najedzte sa do sýtosti a hlavne robte všetko pre to, aby ste boli šťastní :) Krásne Vianoce ♥

Keleka

You Might Also Like

0 komentárov

Popular Posts