Čo ak? III./ by sa chlapci dozvedeli o tvojej láske

21:18

Momentálne môjmu srdcu holduje trilógia od sladučkej Jenny Han- To All the Boys I´ve Loved Before (Všem klukům, které jsem milovala). Zamilovala som sa do jej jednoduchosti, lásky, roztomilosti a hlavného hrdinu, ďalšieho z fešákov, ktorých by som chcela mať vo stojom reálnom živote. A keďže ja spánok v noci nepotrebujem (iba moje kruhy pod očami, akoby tvrdili opak), tak som v súvislosti s touto romanťárnou (to slovo je až príliš dobré na to, aby som ho nepoužívala) vydumala ďalšiu otázku. 

Čo ak by sa všetci chlapci, ktorých si milovala dozvedeli o tvojej veľkej láske? 

Tak to by bola zrejme tá chvíľa môjho života, kedy by som si povedala, že byť pokojnou a milou osobou zrejme nestačí. Samozrejme, nie som ako Lara Jean, nepíšem dotyčným listy (ani básne :)), no ak by sa to v tejto knihe neukázalo ako zlý nápad (alebo teda vlastne, ako dobrý), nepochybujem o tom, že by na niečo podobné moja skrz-naskrz romantická myseľ raz prišla. Možno si hovoríte- je to predsa úžasné sladké, no varujem vás, nie je. A tu prinášam pár dôvodov prečo. 

1. Ľudia, ktorí by si môj romantický výplod prečítali. 

a) pekní, ale idioti
Sú všade. Vysokí, svalnatí, urastení a s úsmevom, ktorý vidieť snáď až z vesmíru. Bohužiaľ však postrádajú jednu dôležitú vec, ktorou je mozog. Lenže, ktoré dvanásťročné dievča by zaujímal mozog a rozum? Pff, krása je predsa dôležitá. Teda, až dokým s týmito "fešákmi" neprehodíte pár slov a nezistíte, že vám pritom zomrela asi polovica mozgových buniek. Neviem, či by sa k môjmu listu vôbec dostali, keďže nevedia čítať sú príliš zaneprázdnení. Lenže, stať by sa mohlo hocičo. A naozaj by ste chceli, aby si tento fešák s "bohatou" slovnou zásobou, čítal slová z hĺbky vašej duše? Ja nie.
b) celebrity
Nebudeme si klamať, pekní chlapci z Hollywoodu sú slabinou každého -násťročného dievčaťa. Sú jednoducho úžasne krásni, úžasne vtipný a užasne sexi. Neviem, či by tu bola šanca, že si vôbec list napísaný z hlbín môjho srdca prečítali a ak aj, zrejme by im to bolo srdečne jedno, no predsa len. Sú to moje platonické lásky a ak aj všetci ostatní  nápadníci vyjdú nazmar, hollywoodsky chlapci sú tu stále pre nás. A ja nechcem vďaka svojmu listu dostať zákaz byť k nim bližšie ako 30 kilometrov. Nechcem!
c) kamarát (taky rád)
Áno, každý z nás má svoju temnú minulosť. A k tej mojej jednoznačne patrí láska k mojim kamarátom. Hoci sa (chvalabohu) na tejto skutočnosti už iba spoločne smejeme, naozaj by som nechcela, aby si čítali milostné výplody mojej chorej hlavy. Zrejme by som si po odoslaní listov dala na hlavu vrece a snažila by som sa čo najnenápadnejšie dostať preč z krajiny (a možno aj kontinentu). Aj keď by to zrejme skončilo iba ďalšími posmeškami na moju osobu (ale nebojte sa, ja som zvyknutá), bolo by to nanajvýš nepríjemné. Takže ďakujem, neprosím. 

2. Somariny, ktoré by som do toho listu (určite!) napísala.
Občas, keď mám básnickú chvíľku, dokážem vymyslieť za malý čas naozaj veľa somarín. A keď sa ešte nejaká vec týka môjho drahého emotívneho srdca. Ľudia boží zutekajte! Ak by sa niekto z vás raz rozhodol byť raperom a náhodou by nemal inšpiráciu na uši-drásajúci text- stačí povedať, som tu pre vás. Ani nechcem pomyslieť na tie skvosty, ktoré by som napísala nejakému chudákovi do toho listu. Zrejme by ma poslali rovno do Sučian. A nie nakupovať (alebo čokoľvek iné sa ešte v Sučanoch robí), ale do blázinca.  

3. Veci, ktoré by sa mohli stať po odoslaní listov

a) terč posmechu
Ja sama sa rada zasmejem na hlúpostiach, ktoré stváram, no myslím, že posmešky od takého množstva chlapcov by som neuniesla. Takže by som sa zrejme opäť ocitla v blázinci. Ách, moje drahé Sučany... 
b) internetová hviezda
Chcete sa stať slávnymi celebritami? V dnešnej dobe je to ľahké ako facka. Stačí urobiť tú najväčšiu somarinu, ktorá vás napadne a vyvesiť to na sociálne siete. Verte mi, čím väčšia hlúposť to bude, tým viac celosvetovo slávnejší budete. A odoslanie ľúbostných listov celebritám a "celebritám" by bola dosť veľká hlúposť. Teraz už ide len o to, či by sa to dostalo na internet. (a keďže niektorí ľudia sa fotia aj pri nákupoch v Jednote, nepochybujem o tom)

c) láska nie je krásna
A v úplne poslednom rade tu mám niečo, čo by sa hádam nestalo. Je to skoro nemožné, no určite je to tá najhoršia vec zo všetkých! V nejakom paralelnom svete, kde stromy rastú z oblakov by sa to mohlo však stať. Tá láska by bola opätovaná! Myslíte si, že listy boli vašim veľkým problémom? V tom prípade, vyhláste stav najväčšej núdze.

(prosím vás, berte všetky veci, ktoré tu dnes odzneli s nadhľadom, s naozaj obrovským nadhľadom)
Dúfam, že každý z vás pochopil, že listy sú zlá, zlovestná vec. Takže ak by vás napadlo ich náhodou niekomu napísať, prečítajte si tento článok znova. Riskovali by ste to?
 Keleka

You Might Also Like

2 komentárov

  1. Totálne super článok!!! Moje nervy, to bola paráda a tak si ma pobavila :D Úplne si mi pripomenula moje tínedžerské časy a platonické lásky. Jój, teraz sa na tom iba smejem a najmä na fakte, že som si do denníčka o svojich láskach písala :D :D To musím spáliť alebo si to nechám na depresívne chvíle, aby som bola zas v pohode, pretože nemôže byť nič horšie, ako keď som mala 13 :D Jop, listy sú zlo, v tomto prípade určite...ale čo už, láska je láska ;))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi krásne! Ja sama som sa veľmi bavila pri písaní tohto článku a spomínaní na tých mojich "vyvolených". Najmä, keď som si spomenula na chlapcov, ktorí sa mi páčili pred 2-3 rokmi. Prepána! :D Veľká škoda je, že ja som nebola príliš dôverná kusu papiera (a mala som dôvod, lebo moju sestru som neraz nachytala, ako sa mi hrabe vo veciach :D) a takéto veľké emócie som svojmu denníku nezverila. Takže byť tebou, denníček si určite nechám, nech sa o pár rokov na svojich citových výlevoch zasmeješ ešte viac, ako teraz. Veru, zlatá 13-tka, vtedy môjmu srdcu panovala najmä kategória kamarát (aspoň sa máme teraz na čom spolu smiať :))
      Veru tak, aj napriek všetkým blbostiam, ktoré sme pre ňu ochotní podstúpiť, láska je láska ♥

      Odstrániť

Popular Posts