Útulný knižný TAG

11:39


Už dorazili. Dni plné listov padajúcich z čarovne farebných stromov, kvapky dažďa sprevádzajúce nás na našich cestách zahalených hmlou, s vôňou čistého studeného vzduchu. S vôňou jesene. S vôňou pukajúceho ohníka, huňatých svetrov a čerstvých tekvíc. S príchuťou dní strávených s hudbou v ušiach a knihou v ruke. So závanom dní, ktoré milujem. A dnes som si pre vás pripravila útulný TAG obalený skvelou hudbou, upokojujúcimi obrázkami a tými najlepšími knihami. Dúfam, že si užijete lákavú chuť jesene.

1. Padajúce listy
Súvisiaci obrázok
Mesto z popola- Cassandra Clare
Mesto popola
» Očarujúca oranžová, planúca červená, či neskrotná žltá- presne týmito farbami vyžaruje jeseň. A obálka knihy Mesto z popola vyzerá, akoby bola posiata listami odrážajúcimi lúče príjemného jesenného slniečka.
» A ak ešte nejaký milovník fantasy nečítal knihy Cassie Clare, je na čase to zmeniť. A tak sa môže stať už túto jeseň. Práve Nástroje smrteľníkov boli mojou prvou sériou od nej a do jej kníh som sa zamilovala. Pri Cassie vás čaká hlavne úžasný svet, nezabudnuteľné postavy a veľká dávka akcie a nadprirodzena. Ako stvorené na dlhé jesenné večery, nemyslíte?

Halsey- Colors
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt halsey ballads
» Všetky krásne farby sveta som našla práve u Halsey. A hoci ste túto minuloročnú pecku už zreje počuli, nechajte sa pri myšlienke na farby jesene unášať jej tónmi i dnes. Sľubujem vám, že sa opäť zamilujete. 
Spotify/ YouTube



2. Huňatý sveter
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt sweater autumn tumblr
Anna and the French Kiss- Stephanie Perkins
Súvisiaci obrázok
» Správne romantická kniha občas dokáže zahriať človeka pri srdci tak, akoby bola svetrom utkaným z tej najjemnejšej a najhuňatejšej vlny. Svetrom, ktorý roztopí všetky ľady.
» Jesenný Paríž. Cudzinka v meste lásky. A jeho krásny úsmev, ktorý by dokázal roztopiť všetko. Tieto tri veci nájdete v príbehu plnom toho najnepochopiteľnejšieho, najúžasnejšieho a najhrejivejšieho pocitu- lásky. Pohodlne sa teda usaďte do kresla s čajom, či horúcou čokoládou vo vašom obľúbenom hrnčeku a nechajte sa touto knihou uniesť.

The Neighbourhood- Sweater Weather
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt sweater weather » Táto pesnička jesenné vibes vyvolá v každom. Nemám v zásobe slová, ktoré by dokázali vyjadriť tú emóciu, ktorá mnou lomcuje, keď začujem tú melódiu, tie slová. Všetko sa stratí in the holes of my sweater... 
Spotify/ YouTube



3. Jesenná búrka
 Súvisiaci obrázok
Sedem minút po polnoci- Patrick Ness
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt sedem minút po polnoci » Ako jesenná búrka. Očakávaná, no zároveň taká nečakaná. Môžem sa na ňu pripravovať i celý život, no zároveň neexistuje moment, v ktorom by som bola dokonale pripravená na to, ktorú časť zasiahne. A hoci sa môže zdať nečinná a malá, spôsobila veľkú spúšť. Obrovskú. No milujem ju.
» Nemôžem napísať, čo v tejto knihe nájdete. Neviem to. No viem, čo som v nej našla ja. Bolesť. Radosť. Smútok. Oslobodenie. Pravdu. Hlavne pravdu. 

The Head and the Heart- Rivers and Roads
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt rivers and roads
» Prečo mi táto pieseň pripomenula jesennú búrku? Pretože je taká krásna, tajomná a upokojujúca, ako búrka sama. Hovorí príbeh.



4. Nepreniknuteľná hmla
Súvisiaci obrázok

Cestovateľ- Alexandra Bracken
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt cestovateľ kniha
» Hmla času. Vkročíte do nej a necháte sa pohltiť tou neprekonateľnosťou a nepreniknuteľnosťou, obalí vás, zničí všetko, čím ste kedy boli a vy budete... Budete.
» Priechody cestovania časom som si vždy predstavovala ako hmlu. Neviete, kde sa vynoríte, do čoho vlastne kráčate a netušíte, či na druhej strane čaká život, alebo smrť. Už len vďaka cestovaniu časom som si knihu zamilovala, no keď sa k tomu pridali dve sympatické postavy a tajomná misia, kniha si ma získala. A svojou atmosférou mi veľmi pripomínala nesmierne tajomnú a úžasnú jeseň.

Banners- Start a Riot
Súvisiaci obrázok
» Myslím, že nikto, kto túto pieseň niekedy počul sa nečuduje, prečo tu je. Veď už aj samotný obal albumu, akoby to hlásal. Nepreniknuteľná hmla. Emócií (a objavila sa aj v Luciferovi, takže... je dokonalá).
SpotifyYouTube


5. Horúca čokoláda 
Súvisiaci obrázok

milk & honey- Rupi Kaur
Milk and Honey
» O horúcej čokoláde sa hovorí, že je balzamom na dušu. Ja to isté zasa tvrdím o tejto úžasnej knihe. Najprv moje srdce zlomila na kúsky svojou pravdou a potom ich zacelila básňami, ktoré ma donútili uveriť, že chcem, aby svet bol znova lepší. 
» Jedna kniha, štyri časti, desiatky básní, stovky pravdivých slov, tisícky myšlienok, milóny emócií, nekonečná hodnota. Zraňovanie, milovanie, lámanie, hojenie. Nájdite pravdu života. 

Cloves- Don´t forget about me
Don't Forget About Me - CLOVES
» Moja prvá myšlienka, keď som túto pieseň počula, bola: "To spieva anjel." A nebola som príliš ďaleko od pravdy. 
SpotifyYouTube




6. Žiarivé lampáše
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt lights autumn tumblr
Malé ženy- Louisa May Alcott

Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt little women
» Ich úsmevy pripomínajú žiaru tisícok hviezd na nebi. Ich láska pripomína vzplanutie obrovského neustriehnuteľného ohňa. Ich hnev pripomína hnev bohov, cítite ho všade. A ich srdcia, tie pripomínajú oceány, veľké a krásne. Sú to ony. Malé ženy. 

» Tento historický román ukazuje životy a osudy 4 sestier, všetky také úžasné ako odlišné. Každá z nich má svoj vlastný cieľ a predstavu, no v podstate chcú iba jedno. Byť šťastné.


Grace WanderWaal- Moonlight
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt moonlight grace
» Táto pieseň ma robí šťastnou. Je krásna, a pripomína mi tanec za mesačného svitu so žiarivými lampášmi nad hlavou. Dáva mi neskutočnú energiu a ja sa cítim naveky šťastná. 


7. Strašidelné tekvice
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt pumpkins tumblr halloween
Netvor je zver- Peternelle van Arsdale
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt peternelle netvor je zver
» Pri pomyslení na strašidelnú knihu sa mi vynorila myšlienka na túto tajuplnú knihu. Knihu, ktorá vo mne vyvolala veľmi divné pocity. Strach. Neistotu. No zároveň i akúsi užasnutosť nad tým, že vo mne niečo dokáže vyvolať tieto pocity.  
» Príbeh sleduje príbeh Alice, ktorá sa snaží zistiť, či je naozaj tou hroznou beštiou, za akú ju niektorí pokladajú. A okrem tajomnej atmosféry som sa do knihy zamilovala hlavne kvôli jej posolstvu. Nie zver je netvorom.  To ľudia.



Sales- Chinese New Year
Súvisiaci obrázok
» Keď už hovoríme o sviatkoch, prečo nespomenúť i Chinese New Year. Táto pesnička je strašne iná a mňa neskutočne zaujala. Verím, že si ju zamilujete tak, ako ja. 

Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt autumn tumblr

Dúfam, že sa vám môj TAG páčil a budem veľmi rada, ak si ho aj vy spravíte. Prajem vám ešte krásny deň, a dúfam, že sa dnes aspoň na chvíľu zachránite a uvedomíte si, aká je jeseň krásna. 
Keleka

You Might Also Like

0 komentárov

Popular Posts