Čo ak? I.

8:56


Aloha. Vítam vás pri mojom novom a prvom projekte z názvom Čo ak? Zrejme už tušíte o čom to bude, ale keďže ja som ukecaná upísaná (to znie ako upísaná diablovi :D), tak vám to tu pekne rozpíšem. Mi lu jem (OK to bolo trápne), keď sa knižní blogeri "rozšupnú" a vytvoria nejaký peckový projekt. Je to môj najobľúbenejší druh článkov, keďže si zároveň s blogermi odpovedám na všetky tie otázky, ktoré sa v projekte nachádzajú. A preto som sa aj ja rozhodla tvoriť si nejaké projekty, ktoré (dúfam) budú baviť aj vás.
Projekt Čo ak? je taký môj predspánkový nápad (veď to poznáte). Ide vlastne o to, že každý mesiac (možno dám aj iný interval potom) si položím nejakú (knižnú) otázku, na ktorú si aj zodpoviem (budem sa snažiť). A keďže najviac sa naučíme praxou, tak idem na to...

Čo ak by si predsa len dostal/a ten list z Rokfortu?

(Sorka, ale toto som tu musela dať.)
Rokfort. Alebo inak povedané- jediná škola na svete v ktorej by som rada strávila hoc aj celý život. Ak by sa ma niekto spýtal, či ho vymením za domov, poviem neviem. No ak  by sa niekto spýtal, či ho vymením za školu, vyskočila by som meter päťdesiat a kľudne brala aj 3 hodiny Dejín mágie po sebe, len aby som bola v Rokforte. Takže asi takto nejako je to s mojim vzťahom k Rokfortu, ako takému.

A ako si vlastne predstavujem to perfektné ráno? (áno bolo by to ráno, a ešte k tomu nedeľné!).
Zobudila by som sa do perfektného letného rána, ktoré by nebolo príliš teplé, takže by som si na nohy dala ponožky. Ešte v pyžame (inak ak to niekoho zaujíma viem, že nie mám aj pyžamko Harryho) by som zišla dole schodmi a pri krbe by som sa zastavila. Všimla by som si tam list s mojim menom. A keďže ja som nedočkavec (a tento list nevyzerá ako od banky), list by som si zobrala a otvorila. A potom by sa to začalo... Dozvedieť sa, že som čarodejnica by mi asi najprv zobralo slová, potom by mi ich vrátilo aj s nejakými nadávkami šťastia :D (som už ako Anna zo Zeleného domu, že si tu vymýšľam takéto slová). A všetko by sa to skončilo veľkým tanečným vystúpením :D (no dobre, moje tanečné kreácie vyzerajú skôr ako keby som sa dusila, no toto prehliadnime prosím).

V mojom vnútri by to po prečítaní listu (ktorý mimochodom mešká už približne 4 roky!) bolo celé rozhádzané. Na jednej strane by som plakala za mojimi kamarátmi a rodinou (áno vééľmi by mi chýbali), a na druhej by som sa tešila ako malé decko (veď ja vlastne som malé decko). A nezabúdajme na to, že by som musela nerobilo by mi to teda veľké starosti ísť nakupovať. A čo sa stane, keď spojíme nakupovanie a svet Harryho Pottera? Áno presne tak- tá najlepšia ulička na svete Šikmá ulička! A k tomuto komentár dodávať netreba.
Odpoveďou na túto otázku je vlaste. Lúčila by som sa s mojim doterajším životom (ktorý mám rada, ale come on, Harry Potter!) a tešila by som sa na to, čo mňa čaká v čarovnom Rokforte (okrem iného aj mladí Potterovci, Weaslyovci a Malfoyovci :*)...
A čo by ste robili vy, ak by ste predsa len dostali ten list z Rokfortu?






You Might Also Like

0 komentárov

Popular Posts