Spútané mágiou (Upírska akadémia 5)- Richelle Mead / Jedna veľká akcia- reakcia...

8:38

Spútané mágiou

Názov knihy: Upírska akadémia: Spútané mágiou

Originálny názov: Spirit Bound
Časť: 5/6
Autor knihy: Richelle Mead
Počet strán: 424
Rok vydania: 2014
Vydavateľstvo: Slovart


Anotácia: Richelle Mead sa vracia v predposlednom piatom pokračovaní najlepšej upírskej série súčasnosti! Rose dostala šancu: mohla si vybrať medzi smrteľným životom osamote a nesmrteľným životom v náručí milovaného Dimitriho. Ale rozhodla sa zle... Späť za bránami Akadémie sv. Vladimíra sa s Lissou a ostatnými spolužiakmi pripravujú na koniec štúdia a na deň, keď dajú škole zbohom raz a navždy. No aj keď všetkých opantáva blaho posledných dní, Rose je duchom vždy s Dimitrim. Nedokázala ho zabiť, keď mala príležitosť. Dimitriho máta spomienka na Rose a jej krv a teraz má už len jediný cieľ: On a Rose musia byť spolu. Navždy.

"Medzi vyhrážkami zabitím a ľúbostnými listami je veľký rozdiel- aj keď osoba, ktorá sa vám vyhráža, tvrdí, že vás stále miluje."
viac-->

Aloha. Vítam vás pri tomto článku, v ktorom vám napíšem čo- to o predposlednom diele Upírskej Akadémie. Musím povedať, že celkovo sa mi kniha veľmi páčila. Lebo proste Richelle Mead. Vždy všetko úplne zvráti a ja neviem kde je sever, alebo aký deň nasleduje po štvrtku. Akože, to čo urobila, bolo na jednu stranu úžasné a ja som sa veľmi tešila, no na druhú... Každopádne aj tak vám neprezradím, čo to je, takže sa idem sústrediť na dej a obsah knihy.
Prvá polovica (myslím si, že menej ako polka, no neviem, nepočítala som) bola klasická, nič úžasne akčné, svojim spôsobom nič úžasné, no aj tak sa mi páčila. No druhá "polovica" bola pecková. Chvíľkami som sa tvárila ako tuto milý Justin na obrázku, chvíľkami bol môj mozog, ako vydlabaná tekvica a napokon som občas mala také nervy, ako keď má žena svoje dni. Jednoducho Richelle mi zasa v hlave urobila jeden veľký zmätok. Ale takto vám to poviem napíšem. Nudiť sa nebudú vaše mozgové závity ani sekundu. Koniec bol úžasný, určite by ma vyvalilo zo stoličky, ak by som to nečítala v posteli. WOW, WOW, WOW- bola to jedna veľká akcia- reakcia.

 Rose, Rose, Rose. Konečne si bola späť. Zase si všetko robila tak trochu naopak, no svojim spôsobom správne. A to mám teda sakra pravdu. Rose- to "badass girl" konečne znova prišlo na scénu a všetkým ukázala, kto je tu pán. Takže áno, dobre vidíte, stará Rose je už späť aj so svojimi problémami, ktorých veľkosť, ani nemusíme riešiť. Jednoducho, Rose ma v tejto časti veľmi bavila. Síce mi občas išla poriadne na nervy svojou nerozhodnosťou (klasika), no musím povedať, že ako na hlavnú hrdinku som si na ňu veľmi zvykla a bude mi veľmi ťažko opustiť ju.
A myslím si, že vám môžem povedať aj o mojom obľúbenom páre, keďže predpokladám, že tí čo si túto recenziu pozerajú čítali už minimálne 3 časť (alebo sú divní a majú radi spojlery). Lissa a Christian. Neviem z akého dôvodu som si ich dvoch obľúbila, no už je to raz tak. A môžem teda povedať, že oni dvaja spolu- tak to je tá najlepšia kombinácia na svete. Milujem ich chémiu a to, ako si tí dvaja rozumejú. Je mi skoro jedno, ako dopadne Rose (i keď mám jeden tip :)), lebo viem, že ten druhý chlap si určite nájde svoju vyvolenú. No Lissa a Christian? Ak neskončia spolu, vyzabíjam celú planétu (alebo teda budem plakať doma do vankúša -_-). 
A idem na chlapcov. Ja už ani prakticky neviem, čo vám o nich povedať (teda samozrejme okrem toho, že sú dokonalí). Všetci sú úžasní a jediní, ktorého začínam mať trochu menej rada je Dimitrij. Ja viem, viem, Dimitrij? No to on za to môže, on sa zmenil. Nie ja. Inak všetko po starom, ostatných by som od radosti zjedla (i keď by ich bola škoda, čo už).


Zhrnutie knihy- Tento diel bol veľmi akčný a aj napínavý. Postavy boli super a prostredie sa mi páčilo až nadmieru (hlavne to, že prostredie sa stále menilo). A v recenzii som už použila jeden "pojem", ktorý sa mi veľmi zapáčil. Takže citujem samú seba. Bola to jedna veľká akcia- reakcia (pff, ani neviem čo to poriadne znamená).
“Dreams, dreams. I walk them; I live them. I delude myself with them. It's a wonder I can spot reality anymore.” 
//Sny, sny. Prechádzam nimi, žijem nimi. Klamem nimi seba. Je zázrak, že ešte dokážem vidieť realitu. //
PS: Dávam 5/5. Veď ako inak.









You Might Also Like

0 komentárov

Popular Posts