A-Z knižný TAG

7:33

Keďže slniečko sa konečne usmieva na svet (stavím sa, že kým tento článok uzrie sveta, usmievať sa už nebude) a ja si teplo užívam plnými dúškami, rozhodla som sa spraviť nejaký TAG. Pred nejakou dobou obletel slovenskú knižnú blogosféru A-Z TAG, ktorý sa mi veľmi páčil a čakala som na moment, keď už nebude všade, aby som ho tiež spravila. A tá chvíľa práve prišla, takže môžme ísť na to. :)

Autor, od ktorého si čítala najviac kníh
Goodreads mi ukazuje, že najviac prečítaných kníh mám od J. K. Rowling a musím sa priznať, že mi to spravilo nesmiernu radosť. Ona je jednoducho knižná bohyňa, múza budúcich spisovateľov a autorka tej najlepšej série na svete. Ja som od nej prečítala 13 kníh (celý Harry Potter, Prekliate dieťa, tri dodatkové knihy k Harrymu, Fantastické zvery a ich výskyt a ešte prológ k Harrymu) a jednoznačne si plánujem prečítať aj detektívku v jej podaní, alebo ďalšie knihy z Rokfortskej knižnice. 



Bookoholikovo pravidlo číslo 1
"Považuj čas strávený s knihou za výborne využitý." 
Ja osobne mám pocit, že nič viac správnemu bookoholikovi netreba, jednoducho stačí, ak má rád knihy.

Citát, ktorý miluješ
Chcem, aby ma tento citát z knihy milk and honey sprevádzal celým mojim životom, pretože podľa neho chcem ten svoj prežiť. Jednoducho sú tieto dve vety mottom môjho života.

Dôležitá kniha tvojho detstva
Hoci sú Malé klamárky (Pretty Little Liars) skôr knihou mojich tínedžerských rokov, práve tieto krásne slečny so škaredými tajomstvami ma priviedli k aktívnejšiemu čítaniu a pozeraniu seriálu. Takže, ďakujem vám klamárky. :)







E-kniha, papierová kniha, alebo audiokniha?
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt smell of books just girly
Existuje vôbec niečo úžasnejšie ako vôňa nových kníh? O tom dosť pochybujem.
Fiktívna postava, ktorú by si niekedy chcela stretnúť

Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt mad hatter gif
"We are all mad here." 
Gejzíry sĺz v tebe vyvolala...
Séria od slovenskej autorky Marje Holecyovej je jedným neobyčajne veľkým skvostom, ktorý som objavila úplnou náhodou. Vyvolala vo mne nemierne množstvo emócií, smiechu, rozčarovania a aj mnoho, mnoho sĺz. 
Hahaha, od smiechu ťa až bolelo brucho
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt džínsový denník
Pri čítaní Džínsového denníku sa jednoducho musíte smiať, či chcete, alebo nie. Pretože Paula a jej príhody sú proste také reálne, až sa občas bojím, či ma Zuzka pri jeho písaní nesledovala :D. 
Chceš, aby to vyšlo aj v slovenčine
V prvom rade by som ja chcela začať viac čítať knihy v angličtine (chápete, spojiť príjemné s užitočným). V druhom rade by som naozaj najviac na celom svete bola vďačná za dotlač Nočného cirkusu a Dcéru dymu a kostí. A veľmi rada by som si v slovenčine prečítala aj knihu od Coleen Hoover alebo V. E. Schwab
I keby si sa mala potrhať, nájdeš si čas na knihu od...
Cassandry Clare. Aj keby to mala byť už šesťdesiata štrvtá kniha o Tieňolovcoch, neodolám. Lebo Cassie je jednoducho anjelská spisovateľka.  
Jedna kniha, ktorú by si si vzala na Mesiac
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt mesačné kroniky
Zrejme by to bola Cress z Mesačných kroník. Veď aj sama Cress nežila na Zemi a okrem toho tam je Thorne, takže by som sa výborne pobavila. 
Kniha, ktorú nedočítaš asi nikdy
Nenašla som. Dočítavam knihy (zatiaľ). Ale raz som odložila knihu, ktorá bola mimo mojej úrovne angličtiny. To je odo mňa všetko. 
Ľutuješ, že ako malá si neprečítala...
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt narnia
Priznávam sa, ešte nikdy som nečítala Narniu. A videla som iba pol filmu. Ja viem, hanba. Ale plánujem to napraviť, hádam ešte tento rok.
Miesto, kde najradšej čítaš
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt reading in bed gif
Uff, že sa vôbec niekto pýta. Veď 3/4 môjho života sa odohráva v mojej posteli. 
Najlepší druhý diel 
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt p.s. i still love you
Prvý diel bol sladučký, druhý diel bol veľmi sladký a tretí diel bol úplne najsladší. Neviem, či sa mi práve druhý páčil najviac, ale bolo tam nesmierne veľa doťahovačiek, sladkých uzmierovaní a tak... Takže som si to moje presladené srdce véééľmi užilo. 
O koho si sa naozaj veľmi bála?
ok i still can't decide if this is the most amazing thing i have seen EVER...or well...not....
O našich najväčších hrdinov.
Práve čítaš
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt trón zo skla
Jednu sériu o nájomnej vrahyni, pravekej mágii, nevídanej temnote a chrabrých mužoch. Neviem, či vám to niečo bude hovoriť, ale volá sa to Trón zo skla (:D justkidding) Prečítajte a podľahnite!
Retelling, z ktorého si si sadla na zadok
Súvisiaci obrázok
Na zadok som si sadla Na dvore z tŕňov a ruží. Jediné, čo chcem je ďalší diel. A to hneď!
Spánok musel ustúpiť
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt i love sleeping gif
Knihy síce nadovšetko milujem, no spánok je spánok. Verte mi, ja sa z nedostatku spánku mením na veľmi nepeknú osobu. Takže knihy radšej iba do jedenástej večer. 
Tie najhoršie knihy
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt gif i love that book
Neexistuje kniha, ktorú by som vyslovene nenávidela, ja mám iba občas až príliš vysoké očakávania a potom ma kniha ofacká (ako minule pri Zuzkinej knihe Dievča z románu). No, čo už. 
Ukáž, čo máš
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt wait for it gif
V blízkej budúcnosti plánujem článok o mojej knihovničke. Plná do prasknutia síce nie je, ale je moja a len moja :). 
WC knihy
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt mobile drop toilet gif
Ja na WC s knihami nechodím. Jedine s mobilom. Chápete, pozerať instastories a tak :D
Young Adult kniha, ktorá nie je iba pre mladých
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt niečo viac
Kniha Niečo viac (a vraj aj ďalšie Patrickove knihy) rozhodne nie je iba pre mladých. Jednoducho, je v nej niečo viac. Niečo, poklad, ktorý musí každý z nás objaviť sám. 
Z toho by si chcela film. Hneď!
Počuli ste už o tom, že kniha To All The Boys I´ve Loved Before bude sfilmovaná? Moje srdce skáče radosťou. :)
Dúfam, že sa Vám A-Z knižný TAG páčil. Ak si ho chcete spraviť, alebo ste ho už nebodaj robili, môžte mi zanechať komentár :) Prajem ešte krásny deň 
Keleka

You Might Also Like

0 komentárov

Popular Posts