(Dvoj)Mesačná chvastačka (jún 2017)

12:02

Zdravím vás pri Mesačnej chvastačke, ktorú vytvorila Judit. Škola konečne skončila a prišlo to vytúžené voľno, na ktoré sme sa všetci tak veľmi tešili :) Mne sa za posledné dva mesiace podarilo nazhromaždiť peknú kopu kníh, ktorá už iba leží na mojej poličke a čaká na to, kedy sa do nej konečne pustím. Tak teda, poďme na to.

Kúpené knihy
Úplne prvý raz v histórii som si objednala anglické knihy z Book Depository. Sú to knihy milk and honey a 13 Reasons Why (ten názov som za posledné dva mesiace počula minimálne 100-krát). Zatiaľ som mala možnosť prečítať si iba knihu milk and honey, po ktorej moje slzné kanáliky suché neostali, no v blízkej budúcnosti sa určite pustím aj do 13 Reasons Why (a áno, plánujem si pozrieť aj seriál, ktorý všetci okrem mňa už videli a milujú ho).
Darované knihy
Viete, ktoré darčeky ma vždy potešia najviac? No predsa tie odo mňa- pre mňa (hahaha). Za naozaj nadľudské výkony, ktoré som v júni predviedla v škole (tak je to, keď chcete 4 mesiace nič nerobenia napraviť jedným) a na oslavu 20 výročia od vydania Harryho Pottera a Kameňa mudrcov som si darovala ilustrované edície (v Buxe majú zľavu). A neľutujem ani jediné euro, lebo tie knihy sú absolútne nádherné. Čistá krása.

Vyhraté knihy
Usmialo sa na mňa šťastie. Ellie na oslavu krásneho počasia a jari usporiadala súťaž o posledný diel Mesačných kroník- Winter. Hoci sa mi tú knihu vyhrať nepodarilo, ako druhá výherkyňa som si mohla vybrať dve knihy z jej bazáru. Ja som si vybrala Všem klůkum, ktoré jsem milovala (ktorú som už čítala a bola veľmi sladučká a milá) a Nádherné tvory (tú som si chcela prečítať už naozaj dávno a tak som si povedala, že môj dávny plán aj zrealizujem). Ak to náhodou čítaš Ellie, ďakujem (a nielen za knihy, ale aj za maličkosti, ktoré si mi k nim pribalila). Radosť súťažiť! :)

Recenzné výtlačky
Zo spolupráce so Slovartom sa stále teším, najmä keď vidím, aké krásky vydávajú. Za tieto dva mesiace som od nich dostala Polnočnú dámu (zamilovala som sa do nej) a Na dvore z tŕňov a ruží (chystám recenziu a zamilovala som sa po druhý raz). Booklab, Sarah J. Maas a Cassandra Clare- kombinácia, ktorá (hádam) nikdy nesklame. 
Všetky knihy spolu
Krása! A čo ste za posledný dvojmesiac (tuším, že toto slovo sa u mňa stane pojmom) zhromaždili vy? Pochváľte sa mi dole v komentároch :)
Keleka

You Might Also Like

2 komentárov

  1. Samé skvělé knihy:)
    Harry je klasika. 13 důvodu proč jsem nečetla, ale seriál byl naprosto dokonalý!:)
    Dvůr trnů a růží ještě větší dokonalost, už se těším jak se vrhnu na druhý díl :-)
    Mrs. Jungová

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujem veľmi krásne. Harry je pre mňa domov ♥ Veľmi ma teší, že sa ti seriál 13 Reasons Why páčil, a pevne dúfam, že ani ja nepôjdem proti prúdu a seriál sa mi zapáči :) Na dvore z tŕňov a ruží- mám pocit, že to bude moja nová závislosť! :)

    OdpovedaťOdstrániť

Popular Posts